Vigtig X i kalenderen til undervisning i indkøbssystemet


Der er fortsat fuld tryk på implementeringen af det nye indkøbssystem, som går i luften sidst på året. En forudsætning for at det kan komme godt fra start er, at alle, der køber ind og/eller betaler regninger er blevet introduceret til systemet. Det er ikke vanskeligt at betjene. Et par timers undervisning i systemet og så er man køreklar. Stort set alle enheder har nu meldt ind, hvem hos dem, der skal oprettes i systemet. Tak for tilbagemeldingerne.

 

Datoer og tidspunkter for undervisning:

  • Onsdag den 21. oktober, kl. 9-11
  • Torsdag den 22. oktober, kl. 13-15
  • Mandag den 26. oktober, kl. 9-11
  • Tirsdag den 27. oktober, kl. 12.30-14.30

Undervisningen foregår i KB-salen og man behøver ikke tilmelde sig på forhånd, bare møde op den dag, der passer en bedst.

 

Aftaler på vej

Der er udbudsproces i gang på flere områder, afsluttet i løbet af efteråret. Dels er der første etape af aftalen på tekniske hjælpemidler, hvor en ny kontrakt påregneligt starter til november.

En ny aftale på kropsbårne hjælpemidler forventes at løbe fra januar 2016. Og så er der legetøj, som ligeledes vil løbe fra januar 2016. Udbuddet på legetøjsområdet er tilrettelagt, så man vil kunne købe ind hos flere leverandører og således at bredere sortiment.