Brugeradministration

Her finder du mulighed for at oprette, nedlægge, flytte og navneændre brugere, men vær opmærksom på at adgangen kræver autorisation af Økonomi og Stab-IT/IT-helpdesk.


For at kunne oprette, nedlægge, flytte og navneændre brugere, kræves det at du er autoriseret til dette. Autorisationen udføres af IT-helpdesk.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte IT-Heldpesk pr. mail eller på telefon 4368 6060

Link til Brugeradministration

 

For brugere uden autorisation kan følgende arbejdsgang benyttes:

BEMÆRK: Blanketten skal godkendes af nærmeste leder inden den sendes til it-helpdesk!


1. Udfyld blanketten  Oprettelse af Ny IT-bruger

(du skal åbne "med makroer" ellers virker integrationerne ikke)
2. Tryk på knappen Send øverst på blanketten
3. Tryk på OK
Blanketten "Oprettelse af Ny IT-bruger" blev sendt til IT-Helpdesk@albertslund.dk