Hjælp til PC

I hver afdeling er der en Supportkoordinator og et antal IT-vejledere, der kan hjælpe og vejlede ved fejl på PC og udstyr. Hvis du er i tvivl om, hvor du skal henvende dig, så kan du altid søge vejledning hos IT-Helpdesk på 4368 6060


Fejl ved logon - "Adgangskode er udløbet"
Husk at du selv kan ændre din adgangskode med hjælp af NemID. Se mere her
Hvis du ikke har dit nøglekort eller nøgleviser på dig, kan du kontakte IT-Helpdesk på 4368 6060

Fejl ved logon - "Domænet Albertslund er ikke tilgængeligt"
Kontakt først IT-vejleder eller Supportkoordinator.

Glemt adgangskode/password til netværk eller KMD
Har du glemt din adgangskode til KMD, skal du kontakte IT-Helpdesk på 4368 6060. Husk at oplyse dit CICS-navn!

Husk at du selv kan ændre din adgangskode til din PC med hjælp af NemID. Se mere her
Hvis du ikke har dit nøglekort eller nøgleviser på dig, kan du kontakte IT-Helpdesk på 4368 6060

Programmer "låser" på Citrix
Kontakt IT-Helpdesk på 4368 6060

Indkøb og bestilling af udstyr og telefon/netværk
Kontakt din Supportkoordinator.

Fejl på udstyr - skærm, telefon, printer, mus, tastatur og printer
Kontakt din IT-vejleder eller Supportkoordinator.

Fejlmelding og bestilling af toner til followyou-printere
Kontakt IT-helpdesk på it-helpdesk@albertslund.dk. Husk at notere serienummer og fejlbeskrivelse i mail!

Hjælp til opsætning af PC/arbejdsplads
Kontakt din IT-vejleder.

Brugeradministration - Oprettelse, nedlæggelse og ændringer
Kontakt din leder, supportkoordinator eller IT-vejleder

Organisationsændringer (navneændring, flytning, nye niveauer m.v)
Kontakt din leder, supportkoordinator eller IT-vejleder

Telefoniændringer (flytning af nummer, ændring af ringegrupper)
Kontakt din supportkoordinator eller IT-vejleder