Nyhedsbrev 2014 - december

I årets sidste nyhedsbrev fra udbudskontoret kan du læse om de nyeste og kommende aftaler samt finde information omkring kommende dialogmøder i det nye år. Vi fortæller også om hvordan året er gået.


Dialogmøde for indkøber og ledere d. 3/2-2015 kl 9-10.30 samt torsdag d. 12/2-2015 kl 14-15.30

Vi har valgt at holde endnu en omgang dialogmøder for de ledere og indkøbsansvarlige, som ikke kunne deltage til de dialogmøder i august og september.

Tilmelding til møderne kan ske her.

I løbet af foråret 2015 vil vi også holde et opdaterende møde for indkøberne, hvor vi også kommer mere ind på det kommende indkøbssystem.

Nye aftaler indgået i sidste kvartal af 2014:

Samhandelsaftale vedrørende vask og leje af måtter: Vi har valgt at fortsætte med Berendsen, dog på nye vilkår og priser.

Ortoser: Vi har indgået kontrakt Sahva A/S, med start 1. januar 2015

Fødevarer: Tilbuddene evalueres disse dage, og vi forventer kontraktstart i begyndelsen af det nye år.

Du kan finde information omkring gældende aftaler på medarbejdersiden

Projekter i 2015:

Det er vores mål at kunne introducere et indkøbssystem i første kvartal 2015. Sagen skal for direktørforum d. 15/1-2015.

Der vil blive tilbudt undervisning til relevante brugere og indkøbsansvarlige.

Nye udbud igangsættes i 2015 Q1 og Q2:

  • Genudbud af fisk
  • Legetøj og beskæftigelsesmaterialer
  • Befordring af skoleelever
  • Tøjvask til viciterede borgere
  • Madservice til viciterede borgere
  • Daligvare til viciterede borgere
  • Grov arbejdsbeklædning

Indkøbsaftaler:

Hvis du eller din institution ønsker at indgå indkøbskontrakter (samhandel eller rammeaftale) på nye område - så kontakt udbud- og indkøbskontoret..

Leverandørhenvendelser:

Hvis I oplever problemer med en leverandør, kan I altid henvise dem til os, så vi kan stå for udredningen. Henvis dem til: udbud@albertslund.dk